تعویض ال سی دی در کرج

تعویض ال سی دی در کرج | LCD گوشی | تعمیرات

دلایل گوناگونی وجود دارد که گوشی نیاز به تعمیر و یا تعویض ال سی دی داشته باشد که عبارتند از :

  1. ال سی دی روشن نمی شود.
  2. تاچ گوشی کار نمی کند.
  3. گلس ال سی دی شکسته است.
  4. و…

قطعات تاچ LCD گوشی

تاچ LCD گوشی دارای ۵ عضو اصلی می باشد که به صورت پرس شده بر سطح قاب تلفن همراه نصب گردیده و بین آن ها و مادربرد کابل هایی وجود دارد که ارتباط آن ها را برقرار می کند.

تعویض ال سی دی در کرج

۵ عضو اصلی تاچ LCD گوشی

  1. گلس LCD
  2. تاچ
  3. پنل LCD
  4. چراغ های LCD
  5. فریم LCD

زمانی که ال سی دی را می سازند این ۵ عضو را بر روی همدیگر پرس می کنند که در نتیجه به حالتی باریک و یک دست تبدیل می شوند.

دلیل بالا بودن هزینه تعمیر و یا تعویض LCD گوشی

در گوشی های آیفون ، سامسونگ و دیگر برندها تاچ  LCD نسبت به قطعه های دیگر گوشی از هزینه بالاتری برخوردار می باشد. علت این امر آن است که ظرافتی که در تاچ ال سی دی گوشی وجود دارد باعث می شود که هزینه تولید آن بالا برود.

هزینه تعویض ال سی دی و کارمزدی که باید به تعمیرکار پرداخت شود همیشه نسبت به تعمیرات سایر قطعات گوشی بالاتر می باشد.

تعویض ال سی دی | LCD تلفن همراه | تعمیرات گوشی

فرق تعمیر LCD با تعویض آن

فرق میان تعویض و تعمیر LCD این است که در برخی مواقع تاچ ال سی دی تلفن همراه به دلایلی از کار افتاده است و با تعمیر درست می شود و در این شرایط نیازی به تعویض آن نیست ولی در برخی مواقع ایراداتی در تاچ ال سی دی به وجود می آید که قابل تعمیر نمی باشد و بایستی حتما عوض شود.

نکات تعویض تاچ LCD گوشی

برای خرید ال سی دی جدید برای گوشی خود لازم است که به نکاتی نظیر اورجینال بودن ال سی دی توجه کنید.دو نوع LCD در بازار وجود دارد که عبارتند از :

  1. اصلی
  2. کپی

ال سی دی های اصلی را کمپانی های سازنده اصلی گوشی تولید می کنند که از کیفیت بالایی برخوردار می باشند. این نوع ال سی دی ها اورجینال می باشند. این نوع ال سی دی ها از قیمت بالاتری نسبت به ال سی دی های کپی برخوردار می باشند.

ال سی دی های کپی ال سی دی هایی می باشند که از کیفیت پایینی برخور هستند و عنوان کپی و درجه ۱ و … را دارند. این نوع ال سی دی ها از قیمت پایین تری نسبت به ال سی دی های اورجینال برخوردار می باشند.

برای خرید ال سی دی پیشنهاد ما به شما خرید LCD اورجینال می باشد. زمانی که شما از ال سی دی اورجینال برای گوشی خود استفاده می کنید گوشی شما دقیقا مانند روز اول می شود( با همان کیفیت قبلی) و هیچ فرقی با ال سی دی اصلی خودش نخواهد داشت.

 

نصب تاچ ال سی دی اورجینال گوشی از قیمت بالایی برخوردار است به همین دلیل خیلی از افراد از ال سی دی های کپی برای گوشی خود استفاده می کنند. LCD  کپی از نظر کیفیت ، وضوح بودن تصویر ، کنتراست  ، شدت نوردهی و جدا کردنرنگ ها از یکدیگر از کیفیت پایینی برخوردار می باشد.

تعویض گلس ال سی دی

زمانی که اسم گلس می آید همه تصور می کنند لایه ی پلاستیکی است که از ایجاد خط و خش بر روی ال سی دی گوشی جلوگیری می کند. گلس از نظر فنی این معنا را ندارد. تعویض گلس ال سی دی از لحاظ فنی فرایند تعمیر LCD و تاچ تلفن همراه می باشد.

در روند تعویض گلس ال سی دی شیشه ای که وظیفه محافظت از ال سی دی گوشی را دارد و توسط کمپانی سازنده گوشی بر روی آن تعبیه شده است از آن جدا شده و تعویض می گردد.

زمانی تعویض گلس ال سی دی نتیجه مطلوب را دارد که فقط شیشه روی ال سی دی دارای ایراد شده باشد و خود ال سی دی سالم باشد.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : | 16:20 | نویسنده : moadeli |

.: Weblog Themes By SlideTheme :.


  • وب واعظ
  • وب آسانسور
  • وب طراحی سایت
  • وب سافت دانلود